Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Dlaczego warto wykonywać packshoty?

2022-03-23 09:02:29

Profesjonalne fotografie są niezbędne, by zaprezentować produkty klientom. Dzięki odpowiednim ujęciom łatwiej jest prowadzić sklep internetowy lub tworzyć atrakcyjne wizualnie materiały reklamowe. Czym są packshoty i dlaczego są wykonywane? Dowiedz się więcej o zdjęciach produktów i poznaj cennik fotografii produktowej.

 

  1. Packshoty i obróbka graficzna
  2. Fotografia produktowa - cechy

 


Zdjęcia odzieży lub zdjęcia typu duch zwiększają szanse sprzedaży produktów w sklepie online. Bez profesjonalnej fotografii trudno zachęcić klientów do zakupu, dlatego optymalizacja zdjęć to podstawowy element działań reklamowych. Dowiedz się więcej na temat packshotów i ich zalet.

 

Packshoty i obróbka graficzna 

Packshoty to profesjonalne zdjęcia produktowe, które wykonuje się na neutralnym, najczęściej białym tle. Fotograf w ten sposób eksponuje wszystkie detale produktu i przedstawia go w formie sprzyjającej prezentowaniu najważniejszych cech towaru klientowi. Ze względu na zróżnicowany charakter towarów do fotografowania i inne techniki ich prezentowania w zależności od wielkości, masy lub kształtu, wszystkie packshoty wykonuje się po indywidualnej wycenie.

Jeśli chodzi o packshoty cennik jest zależny również od ilości zdjęć i stopnia skomplikowania obróbki zdjęcia. Firma zamawiająca packshoty może wcześniej sprawdzić przykładowe zdjęcia produktowe w danym studio fotograficznym, by ocenić, czy odpowiada jej taki efekt pracy i przybliżony cennik.

 

 

 

Fotografia produktowa - cechy

Fotografia produktowa polega na przedstawieniu różnych towarów w sposób zachęcający do ich zakupu. Fotografia odzieży ukazuje jej krój, kolor, a także detale w postaci ozdobnych koronek, przeszyć i nadruków. W przypadku sprzętu elektronicznego lub AGD klient z pomocą zdjęcia ocenia, czy podoba mu się stylistyka przedmiotu, która jest równie istotna jak funkcjonalność urządzenia. 

W przypadku zdjęć produktowych ważne jest unikanie prezentowania towaru na niejednolitym tle. Białe lub szare tło jest neutralne, dlatego packshoty wykonuje się właśnie na nim. W razie potrzeby grafik usuwa z tła stojaki i inne elementy, które są niezbędne do odpowiedniego ustawienia fotografowanych rzeczy. 

Zdjęcia produktowe są wykonywane na ogół w formie kilku ujęć dla tego samego przedmiotu. Dzięki nim możliwe jest pokazanie przodu, tyłu, boku lub rzutu z góry na dany towar. Większa liczba ujęć ułatwia klientowi podjęcie decyzji o zakupie danej rzeczy. W przypadku ubrań w ramach fotografii produktowej wykonuje się niekiedy zdjęcia na modelkach i modelach.




-------------------------------