Regulamin serwisu organizatorzyimprez.pl (z dnia 06.05.2009)
I.Postanowienia ogólne:
- Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania z serwisu OrganizatorzyImprez.pl (zwanego dalej serwisem) zarówno przez użytkowników korzystających z informacji zawartych na stronach jak i firm, osób zarejestrowanych w serwisie.
- Serwis udostępnia swoim użytkownikom informacje dotyczące zarejestrowanych firm, które to firmy wprowadzają samodzielnie z wykorzystanie udostępnionego panelu administracyjnego.
- W serwisie zainteresowana firma ma możliwość dokonania wpisu płatnego jak i darmowego (w okrojonej formie)
- Z dniem zakończenia wyświetlania wizytówki płatnej, przechodzi ona automatycznie w tryb darmowego wpisu.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za interpretację danych udostępnianych przez serwis użytkownikom serwisu.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treści udostępniane ww wpisach. Będą one moderowane tylko w sytuacji naruszenia czyjejś godności osobistej, religijnej, wyznaniowej bądź podstawowych zasad etycznych.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na tej stronie.
- Użytkownicy serwisu mogą zgłaszać wszelkie uwagi oraz pytania dotyczące działania serwisu na adres admin@organizatorzyimprez.pl
- Pracownicy serwisu dokładają wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu oraz udzielają pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących jego funkcjonowania. Jednocześnie serwis zastrzega sobie prawo do czasowych przerw technicznych w funkcjonowaniu serwisu oraz braku działania serwisu podyktowanego siłami wyższymi bądź innymi, niezależnymi od samego serwisu.