Miejsce organizacji konferencji - centrum miasta czy malownicza prowincja?
2017-01-27 09:13:12
Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na organizację konferencji poza swoimi siedzibami. W większości przypadków także jest to jedyna możliwość, gdy firma nie ma właściwej przestrzeni do przyjęcia wielu uczestników.
Galeria:
Użyte tagi:
browar-lubicz.com.pl sale konferencyjne sale konferencyjne kraów browar lubicz browar lubicz wp
Zobacz także:
Naprzeciwko oczekiwaniom biznesu wychodzą różne centra konferencyjne, hotele, a nawet restauracje, które posiadają odpowiednie zaplecze do prowadzenia takich wydarzeń. Są one zlokalizowane zarówno w centrach miasta, jak i na prowincji. Jaka lokalizacja będzie optymalna?
Wystarczy tylko wpisać do wyszukiwarki internetowej słowa typu „sale konferencyjne”, aby zapoznać się już teraz z ofertami z praktycznie całego kraju. Możemy natrafić zarówno na obiekty położone w centrach miast jak Warszawa, Kraków, Wrocław i innych dużych miejscowości, jak i także na te, które znajdują się w mniej zatłoczonej okolicy, na przykład w górach, nad morzem lub w innych atrakcyjnych miejscowościach turystycznych. Wobec tego organizator wydarzenia często staje przed dylematem, gdzie urządzić wydarzenie, aby jego uczestnicy byli w pełni zadowoleni.
Małe miejscowości – najlepsze na klimatyczne spotkania
Gdy chodzi o małe miejscowości, najczęściej są one wybierane wtedy, gdy chodzi o organizację mniejszych przedsięwzięć, w których nie będzie brało udziału zbyt wiele uczestników. Zwykle sprawdzają się dobrze wtedy, gdy ma być to kilkadziesiąt osób. Warto też pamiętać o tym, że jeżeli chodzi o większe przedsięwzięcia, mogą pojawić się również problemy ze znalezieniem odpowiedniego zaplecza, które będzie mogło pomieścić wszystkich.
Małe miejscowości mają jednak tę zaletę, że są malownicze, pozwalają na odpoczynek od wielkomiejskiego zgiełku, zapewniają przy tym zwykle szeroką gamę atrakcji, z których skorzystać można „po godzinach”. Przykładowo można zorganizować wówczas ognisko, grilla, zaplanować wycieczkę prezentującą okoliczne zabytki.
Trzeba jednak pamiętać o tym, że problemem może być dojazd, zwłaszcza gdy na wydarzenie zostały zaproszone osoby z różnych zakątków kraju, więc wynajęcie autokaru dla wszystkich raczej nie wchodzi w grę. Także organizacja wydarzenia w miejscu oddalonym od domów uczestników oznacza zwykle konieczność zapewnienia im noclegu, dlatego wybór zwykle pada na hotele z salami konferencyjnymi.
Centrum miasta – lokalizacja to największy atut
Największą zaletą organizacji konferencji w centrach dużych miast jest lokalizacja – stąd wszędzie jest blisko. Do wyboru mamy nie tylko sale konferencyjne zlokalizowane w hotelach, ale i w profesjonalnych centrach konferencyjnych dysponujących zaawansowanym zapleczem do prowadzenia wydarzeń także na szczeblu międzynarodowym.
Większe miasta głównie wybierane są na konferencje skupiające wiele osób z różnych miejscowości, gdyż wtedy dojazd na miejsce jest znacznie łatwiejszy niż do małych miasteczek i wsi. Plusem jest też rozbudowana infrastruktura miejska – różnorodne restauracje, kluby, kawiarnie, zabytki, hotele, sklepy, które dają też różne możliwości spędzenia czasu po zakończeniu konferencji.
Jeżeli szukasz sal konferencyjnych w centrum Krakowa, sprawdź restaurację Browar Lubicz, która położona jest zaledwie kilkaset metrów od dworca głównego.
Artykuł sponsorowany
-------------------------------