Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Wyniki wyszukiwania ofert dla tagu "event":

Menadżer eventów i imprez - zawód poszukiwany na rynku pracy.

2009-07-06 12:21:26

Jeszcze do niedawna na polskim rynku nie było wyspecjalizowanych przedsiębiorstw zajmujących się eventami. Jednak od 2-3 lat możemy zauważyć znaczny rozwój tej branży, a co za tym idzie - pojawienie się nowego na polskim rynku zawodu ?menedżera eventów. Praca jego związana jest przede wszystkim z możliwością rozwijania własnych pomysłów z zakresu organizacji imprez oraz samodzielnym tworzeniem produktów i usług firmy. Więcej

Menadżer eventów i imprez - zawód poszukiwany na rynku pracy.

Konferencja i event w jednym

2009-06-25 17:06:02

Przedsiębiorcy, którzy w dzisiejszych czasach chcą zaistnieć na szerszym, niż do tej pory rynku, bądź też - bardziej przyziemnie - nie wypaść z niego w czasach kryzysu, inwestują coraz większe pieniądze w organizowanie imprez, które rozsławią imię ich firmy. Eventing jest formą od lat uznaną na świecie jako jedno z lepszych narzędzi marketingowych, z którego korzystają zarówno wielcy tego świata organizując nagłaśniane medialnie olimpiady, mistrzostwa sportowe i akcje promocyjne, jak i właśnie przedsiębiorcy, którzy organizują imprezy, by wypromować markę. Więcej

Konferencja i event w jednym

Wyposażenie spotkań i imprez - wynajem sprzętów.

2009-06-22 13:19:24

Jak wiadomo żadna impreza nie może się odbyć bez odpowiedniego wyposażenia. Kupno nowego sprzętu wiąże się z ogromnymi wydatkami, co w ogóle nie jest opłacalne dla organizatora imprezy. W zależności od typu imprezy potrzebujemy różnego rodzaju wyposażenia, mniej lub bardziej niezbędnego, zawsze kilkanaście rzeczy naraz - jest tego mnóstwo. By jednak znacznie obniżyć koszty imprezy, dobrym wyjściem jest wypożyczenie sprzętu na czas jej trwania. Więcej

Wyposażenie spotkań i  imprez - wynajem sprzętów.

Konferencje

2009-06-13 15:59:21

Konferecje - wydarzena zainicjowane przez dowolną organizację w celu spotkania i wymiany poglądów, rozpowszechnienia informacji, otwarcia dyskusji lub przekazania w określonym środowisku opinii na temat konkretnego problemu albo zagadnienia. Więcej

Konferencje

SILESIA PLAY! Marketing/Events/Tourism

2009-06-10 11:45:50

Wzajemna pomoc, współpraca między firmami i instytucjami zajmującymi się promocją Śląska, a przede wszystkim odkrywanie potencjału regionu - takie cele przyświecają organizatorom konferencji SILESIA PLAY! Marketing/Events/Tourism, która odbędzie się 24 czerwca br. w Śląskiej Wyższej Szkole Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach. Więcej

SILESIA PLAY! Marketing/Events/Tourism

marketing konferencyjny

2009-06-04 16:33:15

marketing konferencyjny Więcej

marketing konferencyjny

Zorbing

2009-05-26 14:08:32

Zabawa polegająca na staczaniu się ze zbocza lub spływaniu rwącą rzeką, strumieniem w plastikowej nadmuchanej kuli. Kula wykonana jest z materiałów odpornych na uszkodzenia. Więcej

Zorbing

Miejsca na event

2009-05-18 17:27:55

są to wszelkie miejsca na przeprowadzenie eventu. Możemy podzielić je na: event woda ? czyli wszelkie rejsy, spływy, regaty, szkolenia żeglarskie, itp. Dalej event ziemia ? od gier na orientację, poprzez team building, alpinistykę, aż po rajdy, wyścigi. Event powietrze ? loty balonem, lody paralotnią, skoki ze spadochronem, loty motolotnią, szybowcem, skoki bungee. Ponadto miejsca na event to także wszelkie miejsca na imprezy zimowe, bądź wakacyjne, miejsca ekskluzywne, czy ogólnie dostępne (hotele, pensjonaty, twierdze, zamki, pałace, skanseny, lasy). Więcej

Miejsca na event

Team building event

2009-05-18 17:27:02

Kilkugodzinne lub kilkudniowe gry/wyjazdy, które mogą stanowić zarówno czystą rozrywkę/przerywnik jakiejś konferencji, wyjazdu firmowego jak również tworzyć rozbudowany program szkolenia konkretnych umiejętności, czy też ilustrować nabytą w formie wykładów teoretycznych wiedzę. Dostosowane do potrzeb i budżetu każdorazowo szyte na miarę programy doskonałe jako: -poprawa komunikacji i koordynacji w zespole, -wzmocnienie i integracja zespołu przed ważnym zadaniem/projektem, -przygotowanie do zmiany, przełamanie oporu lub odstresowanie po zmianach, -nagroda za osiągnięcie celów, -uatrakcyjnienie konferencji, spotkania roboczego zespołu, ew. inny event firmowy. Scenariusze team building stanowią odzwierciedlenie rzeczywistych sytuacji zadaniowych. Przygotowane zadania wymagają współpracy i zaangażowania wszystkich członków zespołu. Uczestnicy szkolenia stawiani są w sytuacji, gdzie cel gry jest określony, ale metody jego osiągnięcia zespół wypracowuje samodzielnie. Jest czas na lepsze wzajemne poznanie się, podział ról w zespole, opracowanie strategii działania i jej modyfikacje. Grupa często pracuje w mniejszych zespołach roboczych, które muszą podzielić się terenem gry, zadbać o wymianę informacji w trakcie, ustalić priorytety działania. Scenariusze team building projektowane są zgodnie z potrzebami szkoleniowymi grupy. To, co dla rozwoju zespołu jest najważniejsze, co warto wzmocnić, sprawdzić w działaniu, pojawia się w czekających na nią zadaniach i jest umiejętnie wpisywane w plan realizacji szkolenia. Team Building jako szkolenie, przeznaczony jest dla zespołów na różnych etapach funkcjonowania. Korzyści płynące z procesu szkoleniowego mogą odnieść zarówno młode, dopiero kształtujące się zespoły, jak i zespoły z długą historią. Więcej

Team building event

Event marketing

2009-05-18 17:20:17

Zwrot powstały z połączenia dwóch wyrazów: event oraz marketing. Event, a więc wydarzenie, zdarzenie w dzisiejszych czasach rozumiany także jako impreza (często impreza firmowa). Natomiast Marketing przeważnie rozumiany jest, jako ?działalność polegająca na kształtowaniu stosunków między producentem a odbiorcą towarów, dotycząca w szczególności ustalania wielkości produkcji, określania cen, metod dystrybucji, usług gwarancyjnych, reklamy i promocji sprzedaży." W związku z powyższym Event Marketing rozumiany jest jako ?narzędzie promocyjne? polegające na organizowaniu różnego rodzaju wydarzeń (imprez) masowych często plenerowych służących realizacji celów firmy wobec otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego: klientów, decydentów, kontrahentów, środowisk opiniotwórczych i pracowników. Event marketing jest także postrzegany jako ?narzędzie komunikacyjne?. Pozwala ono na oddziaływanie na wybrane podmioty poprzez prezentację własnych idei. Jednocześnie, dzięki bezpośredniemu kontaktowi, pozwala na poznanie postaw i opinii podmiotów, na które oddziałuje. Więcej

Event marketing

stron: 111 12 13 14