Event = Kasa. Czyli o pieniądzach w eventach.
2012-09-14 08:17:15
03.10.2012, start 11:00 Targi Event 2012, ul. Marsa 56C
Gdy nie wiadomo o co chodzi, to chodzi albo o pieniądze, albo o brak komunikacji. O pieniądzach krępujemy się mówić otwarcie i często mamy problem, by konkretnie wyrazić swoje potrzeby. Dlatego właśnie wokół tych dwóch kwestii postanowiliśmy skupić się na jesiennej konferencji SBE. Odbędzie się ona dnia 3.10.2012 podczas czwartej edycji Targów Event 2012, której zostaliśmy Partnerem Strategicznym.
Nie będziemy szukać odpowiedzi na pytania czy nadal jest kryzys w eventach, dlaczego wyjście z impasu jest tak mozolne. Nie ! Chcemy się dowiedzieć czy w polskiej branży są szanse na pieniądze i jak się je zarabia. Czy klienci używając eventów w swoich działaniach mogą liczyć na zyski. Chcemy się dowiedzieć jak to się robi za granicą, jakie są tam wprowadzane rozwiązania i jak układa się współpraca pomiędzy poszczególnymi podmiotami rynku.
Minął rok od konferencji "Event Manager - Człowiek Renesansu". Mówiliśmy wtedy o różnorodności naszej branży oraz o wszechwiedzy jaką musi posiadać każdy organizator. Przez ten rok wnikliwie obserwowaliśmy to, co się działo, rozmawialiśmy i słuchaliśmy naszych członków, występowaliśmy w ich imieniu. Pora pójść krok dalej. Nasza konferencja będzie przede wszystkim stanowić rzetelną dawkę konkretnej wiedzy przekazanej branży i jej klientom przez profesjonalistów z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych i Polski.
Magdalena Jabłońska, Dyrektor Zarządzająca SBE
Ramowy Program konferencji
Godziny |
Prelekcje/Panele |
Prelegenci |
11:00 – 11:45 |
Promocje regionów poprzez eventy - w skali makro i mikro, na przykładzie w regionów zagranicznych i regionów krajowych |
Klara Piwnicka-Hensche - przedstawiciel Brandenburgii na Polskę (Niemcy) Przedstawiciel Biura Promocji Miasta Gdańsk (Polska) |
11:45 – 12:30 |
„Once Upon a Time in America….”- czy pieniądze leżą na ulicy ? |
Dariusz Wesołowski - Prezes Zarządu Perfect Travel organizujący projekty MICE (USA) |
12:30 – 13:00 |
Zwrot z inwestycji w eventach - czyli ROI w praktyce |
specjalista ROI z Uniwersytetu Hallam w Sheffield (Wielka Brytania) |
13:00 – 13:15 |
Przerwa kawowa |
|
13:30 – 14:15 |
Wielka Debata pt. : „Klient nie ma kasy” . Dostawcy usług eventowych – kontra rynek 2013 szanse, zagrożenia, perspektywy w obliczy kryzysu |
dyskusja moderowana z udziałem autorytetów MICE. |
14:15 – 15:00 |
„Jak wykorzystać ich potencjał by były zyski” Przyszłość obiektów sportowych po Euro 2012. |
Grzegorz Kita - Prezes Zarządu i właściciel Sport Management Polska |
15:00 – 15:30 |
„Provide emotions – earn profits” Narzędzia budujące emocje – Case study Niemcy |
Florian Gnan - Element-events/Flogos (Niemcy) |
15:30 – 16:00 |
“CSR – czy da się na nim zarabiać” I jak się to udaje specjalistom w Europie. |
|
16:00 – 16:30 |
Nowa era stowarzyszeń - optymalizacja kosztów sposobem na kryzys gospodarczy |
Zbigniew Nojszewski – Prezes Stowarzyszenia Hoteli Historycznych (Zamek na Skale) |
Uwaga: kolejność i tematyka prelekcji mogą uleć zmianie.
1. Początek konferencji: godz. 11:00
2. Miejsce konferencji : Centrum MT Polska, ul. Marsa 56, Warszawa, sala A, I Piętro
3. Koszt uczestnictwa:
- Dla członków SBE udział w konferencji wynosi 150 zł + VAT.
- Wszyscy pozostali: 300 zł + VAT.
Uwaga:
Każda kolejna osoba zgłaszająca swój udział z tej samej firmy zapłaci 180 zł + VAT
4. Warunki uczestnictwa:
- Aby wziąć udział w konferencji przede wszystkim należy zarejestrować swój udział w targach Event 2012 na stronie: http://targievent.pl/pl/dla-zwiedzajcych/rejestracja-on-line-.html
- Następnie należy pobrać i wypełnić zgłoszenie ze strony : www.sbe.org.pl lub www.targievent.pl
- Wysłać na adres: events@sbe.org.pl. Ilość miejsc ograniczona !
5. Koordynator konferencji:
Agnieszka Ciesielska, Senior Event Manager SBE
Mail : agnieszka.ciesielska@sbe.org.pl
***
Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) - zrzesza organizatorów, przedstawicieli miejsc eventowych i podwykonawców eventów. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży Standardów działania z klientami i kontrahentami. Członkom naszego Stowarzyszenia udostępnia platformę wymiany doświadczeń, bazę kontaktów, narzędzia pomocne w codziennych działaniach. Organizuje targi branżowe, szkolenia, warsztaty, spotkania networkingowe, panele dyskusyjne, itp.
-------------------------------