Rusza konkurs na projekt maskotki Targów Event
2012-08-22 14:47:28
Najciekawsze projekty maskotki Targów Event, jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży w Polsce, zostaną wyłonione w konkursie organizowanym w ramach IV edycji Targów Event 2012. Na osoby, które zaprezentują najlepsze prace czekają wyjątkowe nagrody. Zwycięzca otrzyma voucher na dwuososbowy weekend w hotelu Zamek na Skale, gdzie czekać będzie szereg atrakcji. Za drugą lokatę przewidziano kurs kulinarny dla dwóch osób, a zdobywca trzeciego miejsca zostanie uhonorowany voucherem na organizację eventu dla 20 osób w warszawskim Budda Bag. IV Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2012 odbędą się w dniach 3-4 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
- Gdzie szukać ciekawych pomysłów na maskotkę Targów Event? To oczywiste, że wśród uczestników imprezy. Bez wątpienia przecież cechują się dużą dozą kreatywności. Liczymy, że dostarczą nam wiele ciekawych i oryginalnych prac. W oparciu o zwycięski projekt wyprodukowana zostanie maskotka, która promować będzie Targi Event, czyli jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży. Zachęcamy wszystkich do przesyłania swoich pomysłów. Tym bardziej, że przewidujemy wyjątkowe nagrody – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska, organizatora Targów Event.
Jak uczestniczyć w konkursie?
Prace należy przygotować w wersji kolorowej oraz czarno-białej w 3 rzutach i dostarczyć je jako wydruki w formacie A4 lub w postaci elektronicznej (na płycie CD w pliku PDF). Zgłoszenia muszą zawierać projekt maskotki w dwóch wielkościach – o wysokości 15 cm oraz w wersji pomniejszonej do 3 cm. Jury oceniać będzie wartość artystyczną projektu oraz możliwości jego realizacji. Więcej szczegółów nt. wymagań technicznych dostępnych jest w regulaminie konkursu na http://www.facebook.com/TargiEvent. Propozycje należy nadsyłać do 21 września br. na adres Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Makowskiej 95, 04-307 Warszawa z dopiskiem KONKURS NA MASKOTKĘ. Ogłoszenie wyników i ceremonia wręczenia nagród odbędzie się podczas Targów Event w dniu 3 października 2012.
Niezapomniany event krok po kroku
Targi Event zaprezentują bogaty katalog produktów, usług i rozwiązań, które są konieczne, by od początku do końca przygotować w pełni profesjonalny i przyciągający event. Na stoiskach pojawią się różnorodne propozycje od sprzętu i technologii dla eventów, przez fascynujące atrakcje eventowe po obiekty na organizację wydarzeń. Na targach nie zabraknie też firm zajmujących się bezpieczeństwem imprez, dostarczaniem cateringu czy usług barmańskich, a także wszelakich agencji odpowiadających za obsługę personalną eventów. Poza tym na stoiskach zaprezentowane zostaną też propozycje reklamowe jak maszty, balony, standy, ekrany ledowe czy odzież i gadżety reklamowe
Biznes i rozrywka
Obok kompleksowej oferty prezentowanej przez wystawców na zwiedzających Targów Event czekać będą inspirujące spotkania i szkolenia. W tym roku zaplanowano m.in. konferencję z udziałem polskich i międzynarodowych ekspertów – „Event = kasa. Czyli o pieniądzach w eventach”. Podczas spotkania omówione zostaną m.in. kwestie zwrotu z inwestycji w eventach, organizacji wydarzeń w Brandenburgii czy promocji regionu poprzez eventy. Eksperci opowiedzą też o współpracy na linii zleceniodawcy–organizatorzy wydarzeń na przykładzie Niemiec, branży eventowej na Litwie, a także budżecie Biur Promocji Miast. Oprócz licznych szkoleń na uczestników Targów Event czekać będzie też wiele atrakcji. W tym roku na hali targowej powstanie Networking Zone. Na rozległej przestrzeni przedzielonej lodowym barem po jednej stronie stworzona zostanie strefa WORK, która zapewni komfortowe warunki do poszukiwania partnerów, prezentacji ofert i rozmów biznesowych. Po drugiej stronie baru przygotowana zostanie strefa rozrywki NET, gdzie czekać będą różnorodne turnieje, gry i pokazy.
Patroni i partnerzy Targów Event
Patronami merytorycznymi IV edycji Targów Event są Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE, Związek Firm Public Relations i Meeting Planner. MICE Poland został partnerem branżowym wydarzenia, a Proto.pl i Marketing przy Kawie - patronami internetowymi.
Na Targi Event 2012 obowiązuje rejestracja. By wziąć bezpłatnie udział w wydarzeniu należy zapisać się on-line na www.targievent.pl/rejestracja do 15 września br. Więcej informacji o targach na stronie www.targievent.pl
***
Spółka Międzynarodowe Targi Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów i spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c to obiekt o powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.
Firma Międzynarodowe Targi Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się organizacją targów. Od 2008 r. MT Polska jest operatorem centrum przy ul Marsa 56c.
-------------------------------