Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Przepis na udany event na Targach Event 2012

2012-07-23 13:18:18

Niebanalne pomysły na niezapomniane eventy i szereg produktów, usług czy rozwiązań potrzebnych do organizacji różnorodnych imprez - to wszystko zostanie zaprezentowane podczas tegorocznych Targów Event 2012. To jedyne w Polsce wydarzenie tego typu, które w całości jest dedykowane przedstawicielom branży eventowej.

Będzie dla nich okazją do zdobycia cennej wiedzy na temat rozwijającego się w Polsce rynku wydarzeniowego, zweryfikowania aktualnych trendów i nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Oprócz kompleksowej oferty produktów i usług, podczas targów nie zabraknie też spektakularnych pokazów atrakcji eventowych, które wzbogacą i ożywią niemal każde wydarzenie. IV Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów odbędą się w dniach 3-4 października w centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 54c w Warszawie.

 

- Targi Event 2012 już na stałe wpisały się w kalendarz każdego event managera, niezależnie od tego, czy pracuje w dużej korporacji, czy agencji. Stanowią niezastąpioną skarbnicę wiedzy i pomysłów na event, który ma szansę zaskoczyć uczestników i na długo pozostać w ich pamięci.  Poza bogatą ofertą pełną nowinek technologicznych Targi Event zapewniają też bogaty program wydarzeń i konferencji, które poruszą najbardziej aktualne zagadnienia na rynku. Nic dziwnego, że co roku impreza ta gromadzi liczne grono branżowych zwiedzających. Przyjeżdżają tu bowiem przedstawiciele świata marketingu, eventów i PR w poszukiwaniu ciekawych rozwiązań eventowych oraz dostawców różnorodnych produktów i usług. Dla wystawców to znakomita okazja, by przedstawić samym zainteresowanym najbardziej aktualną ofertę na rynku eventowym, nawiązać cenne kontakty handlowe i w efekcie pozyskać nowych klientów. Zachęcamy więc firmy do zapewnienia sobie stoiska podczas imprezy. Tym bardziej, że tylko do końca lipca na wystawców czeka specjalna oferta – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska, organizatora Targów Event.

 

Źródło pomysłów na dobry event

Co roku na Targach Event swoje kompleksowe oferty oraz gotowe rozwiązania służące przygotowaniu udanego eventu prezentuje ponad 1oo wystawców. Również tym razem będą obecni podczas imprezy, by inspirować zwiedzających do organizacji nietuzinkowych wydarzeń. Na stoikach przedstawione zostaną propozycje sprzętu technicznego, w tym nowinki technologiczne, multimediów, oświetlenia i scenografii. Nie zabraknie bogatych ofert grup i agencji artystycznych, firm zajmujących się dostarczaniem tzw. dmuchańców, symulatorów czy limuzyn, a także usług cateringowych i barmańskich, agencji fotograficznych, tłumaczy, modelek i hostess. Przez dwa dni wystawiać się będą również obiekty eventowe, konferencyjne, targowe, stadiony, hale widowiskowe i centra rozrywki. Na stoiskach zaprezentują się też firmy świadczące usługi w zakresie bezpieczeństwa i porządku, w tym ochrony imprez i oprawy medycznej. Co więcej, Targi Event dla przedstawicieli branży stanowić będą aktualny przegląd najciekawszych form reklamy. Pojawią się tu bowiem propozycje nieszablonowych produkcji BTL, jak flagi czy reklama pneumatyczna oraz oferty różnorodnych gadżetów, które można wykorzystać przy okazji eventów.

 

Z myślą o współpracy

Targi Event to platforma biznesowa, która sprzyja nawiązywaniu kontaktów handlowych między podwykonawcami i organizatorami różnego rodzaju wydarzeń. Wystawcy mogą w jednym miejscu i czasie przedstawić swoje propozycje przedstawicielom agencji eventowych, reklamowych i PR-owych, którzy na targach będą poszukiwać pomysłów na różnorodne wydarzenia, a także podwykonawców do realizacji różnorodnych usług. Z ofertą prezentowaną na stoiskach chętnie zapoznawać się będą również organizatorzy targów, zjazdów, konwentów i kongresów, a także wydarzeń sportowych, politycznych czy kulturalnych. Nie zabraknie też event managerów korporacji i dużych firm, przedstawicieli samorządów, odpowiedzialnych za przygotowanie imprez w miastach, gminach i dzielnicach, a także agencji zajmujących się kompleksową organizacją wesel.

 

Patroni i partnerzy Targów Event

Targi Event 2012 organizowane są we współpracy ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej SBE, Związkiem Firm Public Relations. Partnerami imprezy są też Brief i Brief for Poland. Natomiast patronem branżowym został magazyn MICE Poland, a internetowym eventmapa.pl.

Więcej informacji na temat tegorocznej edycji targów znajduje się na stronie targievent.pl.

 

***

Spółka Międzynarodowe Targi Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów i spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c to obiekt o powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.

Firma Międzynarodowe Targi Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się organizacją targów. Od 2008 r. MT Polska jest operatorem centrum przy ul Marsa 56c.




-------------------------------