Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Gadżety na targi

2019-07-31 12:38:10

Nie ma chyba takiej branży, w której nie organizowano by tematycznych targów, sympozjów czy szkoleń. Nieodłącznym elementem takich wydarzeń jest przygotowanie dla uczestników targów zestawów drobnych prezentów zawierających gadżety reklamowe z logo firmy organizatora, lub firm partnerskich eventu.

Nie ma chyba takiej branży, w której nie organizowano by tematycznych targów, sympozjów czy szkoleń. Nieodłącznym elementem takich wydarzeń jest przygotowanie dla uczestników targów zestawów drobnych prezentów zawierających gadżety reklamowe z logo firmy organizatora, lub firm partnerskich eventu. Takie okolicznościowe upominki to z jednej strony bardzo miły gest w kierunku zaproszonych gości, a z drugiej niezwykle skuteczna forma reklamy marki.

 

 

sala konferencyjna w hotelu

Jak wybrać najlepsze gadżety reklamowe

Pendrive, długopisy, smycze czy kubki to już niemalże standardowa zawartość konferencyjnych toreb. Są to najbardziej uniwersalne gadżety i można je spersonalizować dla każdej branży. Warto jednak poświęcić trochę czasu na wybór oryginalnych gadżetów, które zaskoczą gości. Wówczas wydarzenie pozostanie w ich pamięci na długo i będzie się kojarzyło z marką, na której promowaniu nam zależy. Uczestnicy biorący udział w wydarzeniu z pewnością docenią pomysłowość oraz gest organizatorów targów i z chęcią wrócą na kolejne szkolenia czy targi danej firmy.

Przy wyborze gadżetów, przedsiębiorcy kierują się przede wszystkim ceną, jakością oraz wyglądem. Należy pamiętać, że wysoka jakość gadżetu świadczy o wysokiej jakości firmy, zatem wybór kiepskiego prezentu może bardziej zaszkodzić niż pomóc. Dobrze wybrane akcesoria powinny reklamować firmę a jednocześnie być użyteczne i niebanalne. Jeśli jest taka możliwość to warto dopasować je do tematyki wydarzenia, tak, by były jak najbardziej związane z prezentowanymi tam treściami. Odpowiednio dobranym upominkiem można fantastycznie wypromować markę oraz urozmaicić targi.

Idealny pakiet dla uczestników targów to elegancka papierowa torba zawierająca materiały informacyjne lub szkoleniowe, wizytówki prelegentów, oraz przemyślany zestaw gadżetów firmowych.

Propozycje na upominki konferencyjne

Firmy oferujące spersonalizowane prezenty dla uczestników targów prześcigają się w pomysłach na stosunkowo niedrogi, ale przydatny gadżet. Ogromny wybór wzorów i kolorów pozwala na dopasowanie akcesoriów do każdej marki. Z bogatej oferty różnego rodzaju przedmiotów wybraliśmy te, które można wykorzystać jako gadżety reklamowe.

Akcesoria do telefonów i laptopów

Świetnym pomysłem na upominki konferencyjne są wszelkiego rodzaju produkty dedykowane do urządzeń elektronicznych. Największą furorę robi przesuwna zaślepka na kamerę w laptopie czy tablecie. Nie dość, że jest niezwykle przydatnym gadżetem, to jeszcze eksponuje logo firmowe w zasięgu wzroku podczas pracy. Jej funkcjonalność sprawia, że jest obecnie najczęściej wybieranym gadżetem.

Ponadto niezwykle lubianymi przez klientów produktami reklamowymi są podstawki pod telefon, powerbanki, ładowarki samochodowe, pendrive, przyklejanie etui na karty, tzw. "smartfon wallet. Są to prezenty uniwersalne, zatem goście targów będą nimi z pewnością zachwyceni.

Gadżety dla majsterkowiczów

Kolejnym ciekawym i niezwykle praktycznym i pomysłowym gadżetem jest długopis typu 2 w 1. Najczęściej połączony jest z małą latarką lub pendrive, ale również może w swym wnętrzu ukrywać poziomice, a nawet zestaw śrubokrętów.

Przydatnym gadżetem jest również narzędzie wielofunkcyjne tzw. karta przeżycia. Jest to płaska metalowa płytka posiadająca wiele przydatnych funkcji. Można ją użyć jako miarkę, nóż, otwieracz do konserw, a nawet jako śrubokręt czy klucz oczkowy.

Tekstylia

Kolejnym podstawowym rodzajem produktów reklamowych są tekstylia z nadrukiem firmowym. Zrobione z dobrej jakości materiałów będą z chęcią noszone przez klientów. W tej grupie gadżetów mamy koszulki, bluzy, kurtki firmowe, czapki, torby a nawet ręczniki.

Koniecznie trzeba pamiętać, że najważniejszym kryterium przy wyborze tego typu prezentów są wysokiej jakości materiały. Odzież reklamowa to świetny pomysł na promocję biznesu.

Jeśli chcemy, by nasza branża była postrzegana jako firma promująca aktywny tryb życia, można wybrać na upominki dla klientów pasy sportowe na telefon, lub opaski odblaskowe. Goście z pewnością będą zachwyceni.

Artykuły biurowe

Długopisy, notesy i kalendarze świetnie sprawdzają się jako prezenty reklamujące firmę. Artykuły papiernicze to świetna baza gadżetów, ponieważ są łatwe do personalizacji i co tu dużo mówić, niezbędne w każdej firmie. Są to idealne upominki konferencyjne, pożądane i doceniane przez uczestniczących gości.

Eleganckie opakowanie

Jeśli chodzi o materiały związane z organizacją wydarzenia branżowego, to torby konferencyjne z nadrukiem są zdecydowanym niezbędnikiem, bez którego trudno wyobrazić sobie profesjonalny event. Same w sobie stanowią fantastyczną reklamę, a dodatkowo są praktycznym opakowaniem na ulotki, konspekty, broszury informacyjne, gadżety i wszystko to, co będzie potrzebne uczestnikowi targów. Wielu producentów, tak jak np. Duet-producent toreb papierowych, oferuje możliwość wykonania papierowych toreb z własnym nadrukiem. Na niej umieścić możesz fragment oferty Twojej firmy lub logo. Indywidualne projekty cieszą się dużą popularnością wśród miłośników nowoczesnych rozwiązań. Dla samej targów będzie to również doskonała forma reklamy organizowanego wydarzenia.

 

 

 

 

 

Podsumowanie

Branżowe targi, targi oraz szkolenia są jedną z podstawowych form promocji marki oraz sposobem na przekształcenie klientów neutralnych w promotorów, a nawet w ambasadorów firmy. Organizacja wydarzenia firmowego to spore przedsięwzięcie, w którym ważne są zarówno kwestie merytoryczne, jak i marketingowe.

By wybrać idealne prezenty dla uczestników targów trzeba pościć trochę czasu, ale gra jest warta świeczki. Firmowe gadżety pójdą w świat budując świadomość marki, a ich dobór i jakość będzie świadczył o klasie i poziomie firmy. Uczestnicy targów używając otrzymanych gadżetów staną się mimowolnie ambasadorami marki i będą chętnie do niej wracać w działaniach biznesowych. Budżet przeznaczony na akcesoria reklamowe to inwestycja, która się opłaca.




-------------------------------