Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Premiera mobilnej aplikacji GCBeVENT na targach IMEX

2012-05-17 13:48:01

Gdańsk po raz kolejny liderem innowacji?

Gdańsk Convention Bureau tworzy aplikację mobilną na tablety i smartfony, która już wkrótce będzie dostępna. Zaletą gdańskiej aplikacji GCBeVENTS jest jej dostępność na wszystkie systemy operacyjne, tj. Android, iOS (iPhone), Blackberry oraz Windows Mobile. Premiera prototypu aplikacji odbędzie się na targach turystyki biznesowej IMEX we Frankfurcie, w dniach 22-25 maja 2012.

Podstawę  funkcjonalności aplikacji stanowi możliwość pobierania oraz przeglądania danych dostarczanych przez organizatora konferencji czy innego eventu np. gry miejskiej. Zespół Gdańsk Convention Bureau projektując aplikację położył główny nacisk na komunikację pomiędzy delegatami, a  prelegentami i organizatorami. Mówimy tu o aktualnościach przesyłanych przez organizatorów: zmianach w programie, informacjach o kolejnych zajęciach, o prelegentach, szczegółowa agenda z możliwością personalizacji programu (wyboru zajęć), a wszystko to dostępne w telefonie czy tablecie. Jedynym wymogiem jest dostęp do Internetu, co trójmiejskie obiekty konferencyjne oferują bezpłatnie.

Szczegółowe funkcjonalności aplikacji to:
- lista delegatów, prelegentów (możliwości połączenia z kontami facebook, twitter oraz linkedin)
- agenda konferencji (opis zajęć, prelegentów, miejsce i czas zajęć) - możliwość tworzenia własnej spersonalizowanej agendy
- obiekt konferencyjny (dojazd, rzuty pięter, oznaczenie sal, wyjścia ewakuacyjne itd. )
- mapa miasta, oznaczenie obiektów, z którymi związana jest konferencja, hotele
- komunikacja publiczna, transfery
- strefa sponsora
- post session evaluation forms

"W naszej opinii aplikacje kongresowo-eventowe to już konieczność przy organizacji międzynarodowych spotkań. Coraz więcej delegatów chce korzystać z nowych technologii." - mówi Anna Górska, Prezes Zarządu GOT/GCB"Nasza aplikacja będzie wartością dodaną dla organizatorów kongresów, zainteresowanych Gdańskiem i Regionem. Otrzymają oni nowoczesne narzędzie, które usprawni ich eventy, a także wyróżni Gdańsk na tle innych destynacji konferencyjnych. Zależy nam także, by spotkania w Trójmieście były ekologiczne. Aplikacja obniży koszt organizacji konferencji, ponieważ organizator nie musimy drukować programu oraz materiałów promocyjnych, dodatkowo jest to rozwiązanie idealnie wpisujące się nasz CSR" - dodaje Marta Wiśniewska, Koordynator GCB
 
Aplikacja GCBeVENT to jedyna aplikacja mobilna dostępna na wszystkie systemy operacyjne. Wydaje się, że Gdańsk po raz kolejny jest liderem Innowacji. (przyp. GCB zostało dwukrotnie nagrodzone jak Lider Innowacji i Rozwoju). Trwają prace nad modelem finansowym korzystania z aplikacji. Wykonawcą aplikacji jest firma DeSmart z Trójmiasta. Aplikacja testowana będzie już w sezonie letnim podczas konferencji. Pełna wersja udostępniona zostanie meeting planerom na początku września.

 

O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży.

Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie. Obecnie, jednym z najważniejszych projektów realizowanych przez Gdańsk Convention Bureau (GCB) jest kampania promocyjna "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza". Projekt ten współfinansowany jest z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP).

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB


www.gdanskconvention.pl

 

Źródło: PR




-------------------------------