Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

e-Travel Forum 2012, Międzynarodowa Konferencja, 31 stycznia-3 lutego 2012, Warszawa

2011-11-25 15:01:38

W dniach 31 stycznia - 3 lutego 2012 roku w Warszawie odbędzie się piąta edycja międzynarodowej konferencji e-Travel Forum poświęconej najnowszym trendom sprzedaży produktów turystycznych w internecie. W konferencji corocznie biorą udział menedżerowie branży turystyczno-hotelarskiej, przedstawiciele portali internetowych, hoteli, biur podróży, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych a także reprezentanci regionów, miast, uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i consultingowych.


Głównym celem konferencji jest zaprezentowanie najlepszych strategii dystrybucji oferty turystycznej za pośrednictwem internetu oraz narzędzi sprzedaży i wsparcia promocyjnego dla turystyki. Partnerem merytorycznym V edycji konferencji został Google. W gronie oczekiwanych mówców nadchodzącej konferencji jest czterech przedstawicieli tejże firmy. W konferencji na przestrzeni czterech lat wzięło udział blisko 1500 uczestników oraz 200 mówców. Spodziewanych jest około 200-240 osób zarówno z Polski jak i zagranicy, zapewnione jest symultaniczne tłumaczenie polsko-angielskie.

e-Travel Forum 2012 będzie nie tylko doskonałą okazją do zapoznania się z trendami związanymi z e-commerce w turystyce ale także do nawiązywania kontaktów biznesowych. Oprócz obrad plenarnych, odbywają się tematyczne sesje równoległe i aranżowane rozmowy bilateralne. Szczegółowe informacje o nadchodzącej konferencji przedstawia strona www.e-travelforum.pl, w tym aktualny program, biogramy mówców i wnioski z poprzednich edycji.

Rejestracja




-------------------------------