Sukces e-Travel Forum 2011
2011-01-28 12:29:29
W dniach 25 i 26 stycznia br. odbyła się pierwsza część czterodniowej konferencji e-Travel Forum 2011. Ponad 200 osób uczestniczyło w warszawskim hotelu Radisson Blu w debatach poświęconych wykorzystaniu internetu do sprzedaży produktów turystycznych. Przez kolejne dwa dni 80-osób z grona uczestników realizuje szkolenia praktyczne i warsztaty z reklamy.
Jak podkreślił przewodniczący obradom Ireneusz Marganiec, prezes Amadeus Group „Konferencja e-Travel Forum ugruntowała swoją pozycję najważniejszego w polskiej turystyce dorocznego spotkania poświeconego e-commerce. Obecność tak licznej reprezentacji firm turystyczno-hotelarskich potwierdza, że e-travel bardzo mocno się w Polsce rozwija i ma przed sobą wielkie perspektywy”.
W programie konferencji wystąpili liczni zagraniczni mówcy, wśród nich Gilles Karle i Andrew Owen-Jones reprezentujący Grupę Amadeus, Agnieszka Sapa z Expedia, Lawrence Nell z Pixell.de oraz Brian Reeves – z avvio.com. Konferencja była doskonałą okazją do zapoznania się z trendami w e-commerce w turystyce oraz do nawiązania osobistych kontaktów biznesowych.
Atrakcyjny program prezentacji i debat panelowych przyciągnął reprezentantów wszystkich sektorów turystyki w tym biura podróży, hotele, linie lotnicze, portale rezerwacyjne. Z wypowiedzi uczestników: „Bardzo ciekawie przygotowane panele dyskusyjne. Dużo usystematyzowanej wiedzy i opis najnowszych zjawisk i trendów” (Adrianna Wrona-Zyskowska, Manor House); „Ciekawy dobór tematów, inspiruje do myślenia i pogłębiania prezentowanych idei oraz kontynuowania zawartych znajomości” (Grzegorz Nowacki, Nowa Itaka).
W gronie sponsorów konferencji były uznane firmy: Grupa Amadeus Polska – firmy Amadeus i Traveltaiment, Mondial Assistance, Puro Hotel, zanox oraz Quartic.
Konferencja objęta była patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej, Zrzeszenia Agentów IATA oraz Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych.
Na stronie www.e-travelforum.pl zamieszczane są dalsze szczegóły i komunikaty o kolejnych edycjach.
-------------------------------