Event dla eventów
2010-07-08 08:42:32
Event eventów, który zgromadzi ponad 3 tys. osób z branży obędzie się w Warszawie w dniach 7 i 8 października 2010 r. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c. To coroczne już spotkanie branży eventowej odbywa się pod nazwą Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT 2010. Podczas targów prezentowana będzie kompletna oferta usług i rozwiązań niezbędnych do organizacji dobrego eventu. W ramach wydarzeń towarzyszących odbędą się pokazy atrakcji eventowych, a także szkolenia i dyskusje merytoryczne dotyczące tematów istotnych dla branży. Udział w targach i imprezach towarzyszących jest bezpłatny dla osób z branży pod warunkiem wcześniejszej rejestracji na www.targievent.pl. Patronat merytoryczny nad wydarzeniem objęło Stowarzyszenie Branży Eventowej.
Podobnie jak w ubiegłym roku, targi EVENT 2010 będą wydarzeniem ściśle ukierunkowanym na potrzeby osób zajmujących się organizowaniem imprez. Będą prezentowane oferty sprzętu technicznego, w tym nowinki techniczne, propozycje scenografii, oferty usług cateringowych, agencji tłumaczy, modelek i hostess, agencji fotograficznych i stylistów. Będą wystawiać się także miejsca eventowe oraz firmy świadczące usługi w zakresie bezpieczeństwa i ochrony. Nie zabraknie propozycji różnorodnych nośników reklamowych wykorzystywanych w trakcie imprez, a jako grupy wspierające pojawią się także oferty gadżetów reklamowych produkowanych na potrzeby eventów i nietypowe produkcje z zakresu BTL. Prezentacje targowe będą odbywać się w czterech sekcjach tematycznych: rozrywka, bezpieczeństwo i porządek, techniki eventów oraz obiekty eventowe. W ramach tej ostatniej zostanie zorganizowany „Meeting bar”.
- Pierwsza edycja targów Event w ubiegłym roku była bardzo dużym sukcesem. Zainteresowanie ze strony branży i wiele pozytywnych ocen po imprezie potwierdzają, że jest ona bardzo potrzebna nie tylko ze względu na swoją ofertę biznesową, ale także jako platforma szkoleniowa i integrująca branżę. Co istotne, targi Event to wydarzenie przeznaczone nie tylko dla firm zajmujących się realizacją imprez na zlecenie. Ważną grupę zwiedzających stanowią przedstawiciele samorządów, którzy często są organizatorami największych imprez w Polsce i mogą podczas targów Event poznać nowe możliwości, jakie stwarza rynek. Targi Event powinny być także obowiązkowym punktem w kalendarzu event managerów z korporacji, nawet jeśli na co dzień pracują z wyspecjalizowanymi agencjami. W ten sposób mogą poznać nowe trendy, zweryfikować aktualną ofertę i nawiązać bezpośrednie kontakty z podwykonawcami. Co więcej, targi Event dostarczają w jednym miejscu zbiór wielu gotowych rozwiązań i przy okazji zaopatrują w wiedzę ekspercką, co jest nie do pogardzenia dla osób działających w branży i które chcą się rozwijać w tej dziedzinie. Poza tym, podczas targów trwa prawdziwy i nieustanny show, bo firmy prześcigają się w swoich pomysłowych prezentacjach. Warto przyjść je zobaczyć, bo dostarczają gotowych rozwiązań, mogą być źródłem wielu inspiracji i zaskakujących pomysłów – komentuje Agnieszka Huszczyńska, prezes zarządu MT Targi, organizatora targów EVENT 2010.
Pierwszą edycję targów Event realizowaną w ubiegłym roku odwiedziło 2665 osób związanych z branżą, w tym 800 przedstawicieli agencji eventowych, PR i reklamowych, 320 osób zajmujących się organizacją targów, zjazdów, kongresów i konferencji, 267 event menedżerów z dużych firm, 267 przedstawicieli agencji artystycznych, 213 organizatorów wydarzeń politycznych, sportowych i kulturalnych oraz 53 przedstawicieli samorządów i biur promocji. Na targach byli obecni także przedstawiciele wydawnictw i portali reklamowych, instytucji branżowych, hoteli i ośrodków konferencyjnych, osoby zajmujące się polityką personalną i multimediami. Ponad 850 uczestników stanowili przedstawiciele top managementu – prezesi i właściciele firm. Targi odwiedziło blisko 1200 dyrektorów i kierowników oraz blisko 400 specjalistów i koordynatorów ds. eventów.
Program merytoryczny tegorocznej edycji będzie obejmował m. in. kwestie związane z planowaniem przestrzeni eventów z uwagi na bezpieczeństwo uczestników, wymagania prawne dotyczące organizacji imprez masowych, sposoby zwiększania frekwencji podczas wydarzeń i ich promocję, sprawy związane z przygotowaniem projektu eventowego, techniki eventowe czy sposoby oceny efektywności realizowanych imprez.
Targi Event 2010 po raz kolejny będą odbywać się w nowoczesnej hali Centrum Targowo-Kongresowego przy ul. Marsa 56C, które doskonale sprawdza się w organizacji dużych imprez targowych i eventów ze względu na łatwość aranżacji przestrzeni, możliwość zastosowania niestandardowych form, a także wjazdu samochodów ciężarowych. Centrum jest oddalone 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Zachodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Zapewnia 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek. Na miejsce można również dojechać komunikacją miejską - w sąsiedztwie kursuje 8 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich.
Osoby, które nie dokonają rejestracji on-line, będą to mogły zrobić w trakcie targów. Wówczas za karnet na 3-dni przedstawiciele branży zapłacą 30 zł, zaś za wstęp na jeden dzień – 20 zł. Więcej szczegółów dot. cennika na stronie www.targievent.pl.
Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT Targi to jedyne w Polsce targi poświęcone wyłącznie branży eventowej. Spotkają się na nich przedstawiciele firm eventowych, agencji reklamowych i PR, a także organizatorzy tragów wydarzeń firmowych, sportowych, politycznych naukowych, artystycznych i społecznych itp. Targi Event są dla nich miejscem nawiązywania bezpośrednich kontaktów w branży i z firmami oferującymi swoje usługi w zakresie przygotowania eventów. Kompleksowość oferty wystawców, prezentacja nowatorskich pomysłów i nowinek technicznych sprawiają, że targi Event pozwalają na zapoznanie się z najnowszą ofertą rynkową i dostarczają wielu gotowych rozwiązań do zastosowania w szeroko pojętym biznesie eventowym. Ze względu na program specjalistycznych szkoleń i konferencji branżowych organizowanych przez wszystkie dni targów, są one także ważnym wydarzeniem merytorycznym w branży.
Tragi Event organizowane są od 2009 roku w Warszawie przez MT Targi. Odbywają się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.
MT Targi są największym operatorem targowym w Warszawie i jednym z czołowych organizatorów imprez wystawienniczych w Polsce. Spółka odpowiada za kompleksową obsługę i przygotowanie imprez targowych. Organizuje również najważniejsze wydarzenia targowe w Polsce dla różnych branż, m. in. EuroLab, EuroGastro, Lato, Wine & Spirits, TT Warsaw, Event, WorldHotel i in. Spółka MT Targi została wyodrębniona jako podmiot wyspecjalizowany w organizacji imprez targowych w 2009 roku ze spółki Międzynarodowe Targi Polska (MT Polska), która działa na rynku od 1993 roku i wcześniej odpowiadała zarówno za zarządzanie centrum targowym, jak również za organizację imprez targowych.
MT Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce - Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną hali, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów czy spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Obiekty MT Polska usytuowane są przy ul. Marsa 56C na powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.
Firma MT Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się zarządzaniem centrum i organizacją targów. Od 2009 r., po wydzieleniu ze struktur grupy spółki MT Targi, która przejęła organizację imprez, MT Polska skupiła się na zarządzaniu centrum wystawienniczym.
Źródło: PR
-------------------------------