Kto otrzyma tytuł Osobowość Roku MICE Poland 2009?
2009-10-29 11:05:34
Ruszyła druga edycja konkursu, w którym o wyborze osobowości decydują agencje eventowe, reprezentujący środowisko incentive, konferencyjne, szkoleniowe, przedstawiciele obiektów, wreszcie zleceniodawcy eventów.
Galeria:
Użyte tagi:
organizatorzy imprez wyposażenie spotkań wyposażenie imprez event hotele obiekty konferencyjne
Zobacz także:
Głównym celem konkursu jest wyłonienie osób wyróżniających się profesjonalizmem i skutecznością, które w ostatnim roku wykazały się największą aktywnością i zaangażowaniem w rozwój polskiej branży spotkań. Jego celem jest również wykreowanie pozytywnego wizerunku branży poprzez promowanie nieprzeciętnych osób, działających według zasad fair play. Dodatkowym zadaniem konkursu jest edukacja na temat znaczenia meetingów, wyjazdów typu incentive, eventów oraz ich funkcjonowania w strategiach marketingowych, sprzedażowych, PR-owych, czy zarządzania personelem.
W ramach konkursu zostaną wytypowane Osobowości w trzech kategoriach:
- Organizator Roku - organizatorzy eventów, konferencji, wyjazdów integracyjnych;
- Zleceniodawca Roku - osoby organizujące eventy w firmach i korporacjach, odpowiedzialne za wybór agencji i podwykonawców;
- Menadżer Obiektu Roku - właściciele i menadżerowie obiektów, w których organizowane są eventy (czyli hoteli, restauracji, klubów, obiektów konferencyjnych, hal widowiskowych i wystawienniczych).
Wyboru zwycięzców na podstawie pisemnych zgłoszeń dokona Kapituła, powołana z grona autorytetów, ekspertów i praktyków z branży. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas gali 11 grudnia w patio Domu Dochodowego Strefy Gourmet.
Regulamin konkursu, formularz zgłoszeniowy oraz wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pisząc adres osobowosc@micepoland.com.pl. Zgłoszenia kandydatów do organizowanego przez redakcję magazynu MICE Poland konkursu można wysyłać do 9 listopada.
Kalendarium najważniejszych terminów
konkursu:
9 listopada - termin przyjmowania zgłoszeń z kandydaturami na osobowość roku.
17 listopada - posiedzenie kapituły, podczas którego nastąpi wyłonienie zwycięzców konkursu.
10 grudnia - konferencja prasowa w restauracji Gar.
11 grudnia - uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa w patio Domu Dochodowego Strefy Gourmet.
Mediarun.pl jest patronem medialnym konkursu.
Źródło: www.mediarun.pl
-------------------------------