Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Konkursy internetowe - Twoja szansa na promocję imprezy

2020-03-10 18:54:00

Konkursy to nieodłączna część imprez - nie tylko promują organizatorów, sponsorów i wystawców, ale również dostarczają emocji uczestnikom wydarzenia i uatrakcyjniają event.

W organizacji tego typu atrakcji warto pójść o krok dalej i oprócz wariantu stacjonarnego, zorganizować również konkursy internetowe. W tym może pomóc serwis e-Konkursy.

 

  1. Jak korzystać z e-Konkursy?

  2. Czy warto inwestować w konkursy internetowe?

 

E-Konkursy to miejsce, w którym zarówno osoby nieposiadające konta, jak i zarejestrowani użytkownicy mogą zgłaszać organizowane przez siebie lub innych konkursy online, czytać o nich i gromadzić informacje. Serwis ma charakter ogólnopolski, więc doskonale nadaje się do zwiększania zasięgu promocji, szczególnie dla tych organizatorów, którzy nie muszą lub nie chcą ograniczać się do działań lokalnych.

 

 

 

Jak korzystać z e-Konkursy?

Z e-Konkursy może korzystać każdy, a co ważne, użytkownik nie jest zobligowany do rejestracji i może czerpać korzyści z konkursów opublikowanych na serwisie bez podawania swoich danych. Jednak dla tych, którzy decydują się na założenie indywidualnego konta użytkownika, serwis przygotował specjalne uprawnienia. Zalogowany użytkownik otrzymuje dostęp do funkcjonalności, pozwalających na swobodne zarządzanie interesującymi go konkursami. I tak, serwis daje możliwość budowania własnego kalendarza konkursów, w którym zaznacza się interesujące użytkownika konkursy na każdy dzień roku lub ustawia przypomnienia o ważnych datach. Do znakowania służą kolorowe kropki - każdy kolor oznacza inny "status" konkursu, np. czerwona to konkurs, w którym dany użytkownik nie bierze udziału, zielona przypisana jest do wydarzenia, do którego użytkownik już się zgłosił, a niebieska kropka to konkursy zakończone zwycięstwem danego użytkownika.

 

Każdy zainteresowany może też dodawać nowe konkursy do puli już istniejących. Serwis dzieli je na poszczególne kategorie, m.in. konkursy na Facebooku, plastyczne, SMSowe, promocyjne, lokalne, fotograficzne, itp. Aby dodać konkurs do puli dostępnej dla użytkowników, nie trzeba być jego organizatorem. Można to zrobić zupełnie niezależnie. Dla najbardziej aktywnych userów, serwis przygotował specjalne profity.

 

Czy warto inwestować w konkursy internetowe?

Serwis e-Konkursy zyskał już ogromną popularność w całej Polsce i korzysta z niego tysiące użytkowników każdego dnia. Publikowane tam konkursy docierają więc do wielu odbiorców, budują pozytywny wizerunek marki i stanowią atrakcję, dzięki której każde wydarzenie będzie bardziej fascynujące. Przeniesienie części wydarzenia do internetu to świetny sposób na przyciągnięcie nowych, żądnych atrakcji uczestników.




-------------------------------