Eventex All-Stars: The Most Influential People in The Event Industry, to projekt prezentujący osoby, których postawa i działanie w istotny sposób wpływają na całą branżę eventową. - Znalezienie się w tak znakomitym gronie wizjonerów, innowatorów i kreatorów trendów, którzy sprawiają, że branża eventowa może się rozwijać, a wydarzenia stawać bardziej profesjonalnymi i inspirującymi, to dla mnie ogromne wyróżnienie, z którego szalenie się cieszę - mówi Olga Krzemińska - Zasadzka.
Jestem ogromnie zaszczycona, że znalazłam się wśród 120 osób nominowanych w konkursie. Od lat działam społecznie na rzecz rozwoju, standaryzacji i etyki branży eventowej w Polsce. Bardzo cieszę się, że zostało to dostrzeżone i moja osoba pojawiła się wśród tak znakomitego grona. Dodaje Anna Nowakowska. Eventex Awards powstało w 2009 roku, żeby doceniać i celebrować najlepszych z najlepszych w branży, a w ostatnich latach stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych nagród utożsamianych z doskonałością i wielkim uznaniem.
Olga Krzemińska-Zasadzka jest założycielką i dyrektorem zarządzającą powstałej w 1997 roku Agencji POWER (także PowerSport i DMC Warsaw Poland), członkiem-założycielem Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletnim członek Zarządu SBE (2010-2017), członkiem Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOT), Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” (SKKP), a także Society for Incentive Travel Excellence. Członkiem zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była również inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”, tworzyła Kodeks Dobrych Praktyk SBE, działa w Komisji Etyki w SOIT, a do roku 2019 działała w Komisji Etyki SBE i Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Jest również współtwórcą akcji charytatywnej Elfy SBE. Od wielu lat pomaga tworzyć event katalog i regularnie pisze dla branżowych magazynów, takich jak: OOH Event, MICE Poland, OOH Magazine, Tygrysy Biznesu czy Nowy Marketing. Wielokrotnie występowała w roli prelegentki na konferencjach gospodarczych i branżowych, m.in. podczas Europejskiego Kongresu Przedsiębiorczości, Meetings Week Poland, Event Biznes czy Event-Mix.
Działalność spółki w której działa była wielokrotnie nagradzana, m.in. certyfikatami Solidna Firma, Firma Roku czy Polish Product i medalami, m.in. portalu Meeting Planner. Zdobyła również statuetki Tygrysów Biznesu, Geparda Biznesu, Procon/Polzac Awards przydzielaną przez Działy Zakupów oraz MP Power Awards w kategorii Team-building. Była także wielokrotnie nominowana w konkursie MP POWER.
Olga łączy w sobie ciekawość podróżnika oraz odwagę, pasję i wytrwałość sportowca, dzięki czemu doskonale odnajduje się w jednej z najbardziej stresujących branż na świecie. Wierzy, że ciężką pracą można przenosić góry. Pomimo wielu trudów, nieprzespanych nocy i wymagających klientów nie zamieniłaby swojej pracy na żadną inną. Olga jest pasjonatką podróży i sportu w każdym wydaniu – począwszy od nart, snowboardu, rowerów i kite'ów, na nurkowaniu i squash-u kończąc (była drugą rakietą Polski w squashu przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters). Gromadzi inspirujące i motywujące cytaty, by zawsze mieć ten potrzebny pod ręką. „Belive the POWER and BEAUTY of Your DREAMS” – to jej ostatnio ulubiony.
Anna Nowakowska, CEO MICE & Venue Consulting. Ekspert branży MICE. Wykładowca, prelegent konferencji branżowych, edukator. Z branżą eventową i hotelarską związana od ponad 16 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym przez 8 lat sprawowała funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Twórca projektu edukacyjnego Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiedzialna za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych z zakresu event managementu w tym m.in. z AWF Warszawa, UE w Krakowie, WSTiE w Suchej Beskidzkiej oraz CKP w Łodzi. Autorka programu studium oraz licznych szkoleń z dziedziny event management, event marketing oraz MICE Venue Management.
Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego. Członek Rady Programowej Konferencji.
Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialna również za obsługę cateringów zewnętrznych w Mazurkas Catering w tym realizacji do 1500 osób. Następnie związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Tworzyła strategię sprzedażową i marketingową już na etapie budowy obiektu i pre - openingu.
Obecnie ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Konsultant z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań oraz szerokorozumianą branżą eventową i hotelarską.
Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu, tematyki MICE, hotelarstwa oraz dostosowywania przestrzeni lokalizacji do eventu. Autorka licznych publikacji w prasie branżowej m.in.: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych.
Laureatka konkursu Tourism Trends Awards. Wyróżniona dwukrotnie tytułem Ekspert podczas konferencji Hotel Meeting 2018. Wieloletni członek Rady Etyki branży eventowej.
Obecnie członek dwóch stowarzyszeń branżowych: Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz MPI Poland Chapter.
Prowadziła bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej i hotelarskiej – www.strefaMICE.pl Obecnie doradza lokacjom jak współpracować z branżą MICE. CEO firmy doradczej MICE & Venue Consulting oraz Dyrektor Marketingu w RAJT Hale namiotowe gdzie odpowiedzialna jest m.in. za realizacje eventowe oraz weselne. Od 5 lat zagłębia tajniki branży ślubno weselnej oraz eventów plenerowych VIP. Pasjonatka event marketingu oraz venue managementu. Uwielbia dźwięki saksofonu, górskie wędrówki, książki, latynoskie rytmy oraz kabarety.
Olga Krzemińska Zasadzka oraz Anna Nowakowska to współzałożycielki Stowarzyszenia Branży Eventowej. Wspólnie tworzyły wiele projektów branżowych, dbały o etykę i dobre praktyki. Od lat społecznie angażują się w rozwój branży eventowej, dbając o jej dobre imię oraz rozkwit, ale przede wszystkim o etykę oraz edukację.
Na liście nominowanych osób z Polski znalazło się oprócz Olgi i Ani jeszcze cztery osoby: Anna Górska, Krzysztof Celuch, Rafał Mrzygłocki i Mateusz Czerwiński.
Na swoich faworytów z Polski można oddawać głosy do 12 września 2019 za pomocą szybkiego i wygodnego panelu dostępnego na stronie: https://eventex.co/all-stars/people/. Każdy może zagłosować maksymalnie na 10 osób, które jego zdaniem powinny znaleźć się w finale konkursu.
Jestem ogromnie zaszczycona, że znalazłam się wśród 120 osób nominowanych w konkursie. Od lat działam społecznie na rzecz rozwoju, standaryzacji i etyki branży eventowej w Polsce. Bardzo cieszę się, że zostało to dostrzeżone i moja osoba pojawiła się wśród tak znakomitego grona. Dodaje Anna Nowakowska. Eventex Awards powstało w 2009 roku, żeby doceniać i celebrować najlepszych z najlepszych w branży, a w ostatnich latach stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych nagród utożsamianych z doskonałością i wielkim uznaniem.
Olga Krzemińska-Zasadzka jest założycielką i dyrektorem zarządzającą powstałej w 1997 roku Agencji POWER (także PowerSport i DMC Warsaw Poland), członkiem-założycielem Stowarzyszenia Branży Eventowej, wieloletnim członek Zarządu SBE (2010-2017), członkiem Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (SOT), Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” (SKKP), a także Society for Incentive Travel Excellence. Członkiem zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, brała udział w pracach grup „Incentive”, była również inicjatorką dołączenia SBE do projektu „Dobry Przetarg”, tworzyła Kodeks Dobrych Praktyk SBE, działa w Komisji Etyki w SOIT, a do roku 2019 działała w Komisji Etyki SBE i Radzie Programowej konferencji Event Biznes. Jest również współtwórcą akcji charytatywnej Elfy SBE. Od wielu lat pomaga tworzyć event katalog i regularnie pisze dla branżowych magazynów, takich jak: OOH Event, MICE Poland, OOH Magazine, Tygrysy Biznesu czy Nowy Marketing. Wielokrotnie występowała w roli prelegentki na konferencjach gospodarczych i branżowych, m.in. podczas Europejskiego Kongresu Przedsiębiorczości, Meetings Week Poland, Event Biznes czy Event-Mix.
Działalność spółki w której działa była wielokrotnie nagradzana, m.in. certyfikatami Solidna Firma, Firma Roku czy Polish Product i medalami, m.in. portalu Meeting Planner. Zdobyła również statuetki Tygrysów Biznesu, Geparda Biznesu, Procon/Polzac Awards przydzielaną przez Działy Zakupów oraz MP Power Awards w kategorii Team-building. Była także wielokrotnie nominowana w konkursie MP POWER.
Olga łączy w sobie ciekawość podróżnika oraz odwagę, pasję i wytrwałość sportowca, dzięki czemu doskonale odnajduje się w jednej z najbardziej stresujących branż na świecie. Wierzy, że ciężką pracą można przenosić góry. Pomimo wielu trudów, nieprzespanych nocy i wymagających klientów nie zamieniłaby swojej pracy na żadną inną. Olga jest pasjonatką podróży i sportu w każdym wydaniu – począwszy od nart, snowboardu, rowerów i kite'ów, na nurkowaniu i squash-u kończąc (była drugą rakietą Polski w squashu przez 3 lata, wraz z drużyną zdobyła srebro w Drużynowych Mistrzostwach Europy w 2006 roku, w 2018 roku 3 miejsce w Mistrzostwach Polski Masters). Gromadzi inspirujące i motywujące cytaty, by zawsze mieć ten potrzebny pod ręką. „Belive the POWER and BEAUTY of Your DREAMS” – to jej ostatnio ulubiony.
Anna Nowakowska, CEO MICE & Venue Consulting. Ekspert branży MICE. Wykładowca, prelegent konferencji branżowych, edukator. Z branżą eventową i hotelarską związana od ponad 16 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym przez 8 lat sprawowała funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Twórca projektu edukacyjnego Studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiedzialna za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych z zakresu event managementu w tym m.in. z AWF Warszawa, UE w Krakowie, WSTiE w Suchej Beskidzkiej oraz CKP w Łodzi. Autorka programu studium oraz licznych szkoleń z dziedziny event management, event marketing oraz MICE Venue Management.
Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego. Członek Rady Programowej Konferencji.
Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Odpowiedzialna również za obsługę cateringów zewnętrznych w Mazurkas Catering w tym realizacji do 1500 osób. Następnie związana z Hotelem NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Tworzyła strategię sprzedażową i marketingową już na etapie budowy obiektu i pre - openingu.
Obecnie ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Konsultant z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań oraz szerokorozumianą branżą eventową i hotelarską.
Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu, tematyki MICE, hotelarstwa oraz dostosowywania przestrzeni lokalizacji do eventu. Autorka licznych publikacji w prasie branżowej m.in.: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych.
Laureatka konkursu Tourism Trends Awards. Wyróżniona dwukrotnie tytułem Ekspert podczas konferencji Hotel Meeting 2018. Wieloletni członek Rady Etyki branży eventowej.
Obecnie członek dwóch stowarzyszeń branżowych: Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz MPI Poland Chapter.
Prowadziła bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej i hotelarskiej – www.strefaMICE.pl Obecnie doradza lokacjom jak współpracować z branżą MICE. CEO firmy doradczej MICE & Venue Consulting oraz Dyrektor Marketingu w RAJT Hale namiotowe gdzie odpowiedzialna jest m.in. za realizacje eventowe oraz weselne. Od 5 lat zagłębia tajniki branży ślubno weselnej oraz eventów plenerowych VIP. Pasjonatka event marketingu oraz venue managementu. Uwielbia dźwięki saksofonu, górskie wędrówki, książki, latynoskie rytmy oraz kabarety.
Olga Krzemińska Zasadzka oraz Anna Nowakowska to współzałożycielki Stowarzyszenia Branży Eventowej. Wspólnie tworzyły wiele projektów branżowych, dbały o etykę i dobre praktyki. Od lat społecznie angażują się w rozwój branży eventowej, dbając o jej dobre imię oraz rozkwit, ale przede wszystkim o etykę oraz edukację.
Na liście nominowanych osób z Polski znalazło się oprócz Olgi i Ani jeszcze cztery osoby: Anna Górska, Krzysztof Celuch, Rafał Mrzygłocki i Mateusz Czerwiński.
Na swoich faworytów z Polski można oddawać głosy do 12 września 2019 za pomocą szybkiego i wygodnego panelu dostępnego na stronie:
https://eventex.co/all-stars/people/. Każdy może zagłosować maksymalnie na 10 osób, które jego zdaniem powinny znaleźć się w finale konkursu.
-------------------------------