Chcesz świetnie wypaść na targach branżowych? Zobacz, bez czego nie możesz się obyć
2017-11-14 09:52:16
Obecność na targach branżowych to wspaniała okazja do tego, aby osobiście poznać swoich potencjalnych klientów. Profesjonalnie przygotowane stoisko prezentacyjne daje również okazję do pokazania swoich najmocniejszych stron poprzez publikację konkretnych efektów pracy.
Ponadto, systemy wystawiennicze pozwalają zadbać o relacje z klientami nie tylko poprzez z rozmowę, ale również dzięki wręczeniu upominków reklamowych. Nie wspominając już o względach wizerunkowych i utrwalaniu logotypu marki w świadomości konsumentów. Zobacz, jakie kroki są niezbędne, aby dobrze wypaść na imprezie branżowej.
Po pierwsze: starannie przygotuj się do kontaktu z klientami
Nie ma nic gorszego niż mówca, który o nie ma pojęcia o tym, co tak naprawdę przedstawia. Dziś usługi sprzedają profesjonalnie przygotowani, a przy tym życzliwi i naturalni przedsiębiorcy, którzy bardziej chcą doradzić optymalne rozwiązania aniżeli na siłę wcisnąć coś odbiorcy. Coraz częściej też świadomy klient żąda konkretów zamiast lania wody. Oferta musi więc odpowiadać na konkretne potrzeby użytkowników. Przemyślana strategia, dobre przygotowanie merytoryczne, spójna i uczciwa oferta – to czynniki, które dziś doskonale pomagają w efektywnej sprzedaży.
Po drugie: zadbaj o atrakcyjny wygląd swojego stoiska
Punkt ten łatwo zrealizować, sięgając po funkcjonalne ścianki reklamowe. Wykonane z wytrzymałych i lekkich tekstyliów, są łatwe do prania i transportu. Co więcej, do ścianki złożonej z tkaniny i stelaża klient otrzymuje podczas zakupu praktyczną torbę, do której można łatwo złożyć całość. Tego typu ścianka ma wszystkie cechy (mobilność, solidność, lekkość), które przydają się w czasie wyjazdu na targi branżowe do innego miasta. Dobrym pomysłem jest również opcja wyeksponowanie samego logotypu marki. Można to zrobić przy pomocy flag reklamowych czy rollupów w różnych rozmiarach do wyboru. Szczególnie te ostatnie nie zajmują zbyt wiele miejsca. Są na dodatek wykonane z takich materiałów, które – nawet złożone przez kilka godzin – nie gniotą się. Rozciągnięte na stelażu, dobrze prezentują firmowe treści.
Po trzecie: zadbaj o odpowiednią ekspozycję materiałów reklamowych
Broszury, ulotki i katalogi dobrze umieścić w stojakach na plakaty lub w wieży reklamowej. Rozkładane, lekkie w transporcie, składane akcesoria umożliwiają zaprezentowanie materiałów reklamowych w estetycznej i uporządkowanej formie. Aby móc ich użyć, wystarczy w kilka chwil je rozłożyć, a broszury i ulotki wsunąć do specjalnych kieszeni.
Wszelkie stojaki, wieże, standy reklamowe i inne znajdziesz na stronie internetowej producenta specjalizującego się w tego typu dodatkach. Wejdź na https://www.retio.pl i zapoznaj się z bogatym asortymentem.
Po czwarte: przygotuj praktyczne upominki reklamowe
W dobie tanich gadżetów coraz większe znaczenie zaczyna mieć ich jakość i funkcjonalność, a nie jedynie to, że istnieją. Dobrym pomysłem jest również dopasowanie wręczanych upominków do branży, w jakiej działamy. I tak na przykład właściciel marki obuwniczej może podczas targów branżowych sprezentować klientom funkcjonalne łyżki do butów lub prawidła z firmowym logo. Przedsiębiorca może również pokusić się o pokaz prawidłowego rozciągania ciasnego obuwia bezpośrednio na stoisku prezentacyjnym. Możliwości ciekawego zaprezentowania marki może być naprawdę wiele. Liczy się pomysłowość i to, czy przedstawione rady będą faktycznie przydatne z punktu widzenia klienta. Ważna jest użyteczność i autentyczność tego typu przekazu, a nie jedynie cel stricte reklamowy.
-------------------------------