Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szukaj w artykułach

Kategorie artykułów

Słownik

Reklama

Dołącz do nas

Newsletter

Tagi:

Organizacja targów branżowych krok po kroku

2016-02-29 13:15:43

Targi branżowe są nieocenionym narzędziem marketingowym w rękach przedsiębiorców, ale też ważnym doświadczeniem o charakterze informacyjnym dla potencjalnych klientów. W ostatnich latach targi i konferencje branżowe coraz bardziej zyskują na znaczeniu, a bezpośredni kontakt z partnerami, klientami i konkurencją wraca do łask po chwilowym zachwycie cyfrowymi środkami komunikacji marketingowej.

Galeria:

  • Organizacja targów branżowych krok po kroku

Użyte tagi:

Hotel Trylogia

Obecność na targach branżowych wymaga od wystawcy dużego zaangażowania i świetnej organizacji, jednak prawdziwym wyzwaniem jest przygotowanie i skoordynowanie całego przedsięwzięcia. O tym, na co należy zwrócić szczególną uwagę organizując targi branżowe opowiada manager z Centrum Konferencyjno-Bankietowego Hotel Trylogia pod Warszawą.

Czas organizacji targów

Dlaczego tak ważny jest wybór właściwego czasu dla zorganizowania wydarzenia? Żeby zjawiła się na nim jak największa ilość wystawców i zwiedzających. Ilość uczestników jest obecnie najważniejszym wskaźnikiem sukcesu imprezy. Aby zagwarantować sobie obecność jak największej ilości gości, musimy upewnić się, że w danym czasie nie odbywają się inne imprezy tego typu, które mogłyby odciągnąć zainteresowanie od naszego przedsięwzięcia.

Miejsce organizacji targów

Kolejnym istotnym czynnikiem wpływającym na powodzenie eventu branżowego jest właściwa lokalizacja. Wybierając salę wystawienniczą musimy pamiętać nie tylko o odpowiedniej ilości miejsca dla wystawców, ale także o dogodnym dojeździe na miejsce wydarzenia. To szczególnie ważny aspekt w przypadku targów o charakterze ogólnokrajowym i międzynarodowym. Bliskość węzłów komunikacyjnych, dworca i lotniska to bardzo duże atuty centrum konferencyjnego.

Zaplecze techniczne sali wystawienniczej

Odpowiednia wielkość i lokalizacja sali to wciąż nie wszystkie wymogi dla idealnej przestrzeni wystawienniczej. Wynajmując salę warto upewnić się, że lokal zapewnia pełne wyposażenie targowe dla wystawców. Jeżeli imprezie mają towarzyszyć dodatkowe atrakcje, jak prelekcje czy warsztaty, dobrze zwrócić się do takiego ośrodka, który zapewnia również nagłośnienie, oświetlenie i obsługę techniczną wydarzenia – mówi manager z Centum Konferencyjno-Bankietowego Hotel Trylogia.

Zaplecze noclegowe i gastronomiczne

W tym punkcie wracamy do kwestii gości i wystawców przybywających z daleka oraz tych, którzy spotkanie biznesowe chcą połączyć z rekreacją. Dostęp do wygodnej i eleganckiej bazy noclegowej jest tu zagadnieniem kluczowym i szczególnie cennym w przypadku targów kilkudniowych. Doskonałym i coraz częściej praktykowanym pomysłem jest zwieńczenie imprezy uroczystym bankietem. Dlatego najlepsze centra konferencyjne oferują również organizację spotkań z poczęstunkiem po zakończeniu oficjalnej części targów.

Powyższy artykuł zawiera oczywiście tylko kilka podstawowych, ale jednocześnie najistotniejszych kwestii związanych z organizacją targów. Na sukces przedsięwzięcia organizatorzy muszą aktywnie pracować nie tylko w dniu eventu, ale już dużo wcześniej – przygotowując odpowiednią promocję wydarzenia.

 




-------------------------------